Ціну уточнюйте
Розгалужені гідравлічні системи сучасних вантажівок виконують цілу низку корисних функцій:
При цьому міняти гідравлічну рідину необхідно регулярно, не рідше ніж раз на два роки з обов'язковим прокачуванням, що дозволяє видалити з системи повітря, що випадково потрапило туди. При сильному завозі ефективності роботи гідравліки помітно знижується і вона може вийти з ладу.
Найбільше страждає від повітря гідропідсилювач рульового управління (ГУР). Пухирці повітря збільшують стисливість масла, не дозволяючи йому ефективно передавати зусилля на привід керма. В результаті механізм працює з перебоями та сильним шумом, а його ресурс значно знижується. Аналогічна проблема й у гидропривода зчеплення. Оптимальний метод ремонту вибирається зазвичай, залежно від стану гідравлічної рідини. Якщо вона ще досить свіжа, а повітря потрапило в систему при ремонті циліндрів, заміні сальників, манжет і ущільнювачів, можна обмежитись ретельним прокачуванням, покликаним видалити все повітря.
Якщо ж ресурс рідини вже закінчується, або відбулося її забруднення внаслідок розгерметизації гідроциліндра, допомогти може тільки повна заміна олії. Основні симптоми несправності гідроприводу зчеплення :
У всіх випадках необхідна кваліфікована діагностика гідросистеми, що дозволяє виключити інші несправності, такі як поломка зворотної пружини або вичавного підшипника.
Відвідайте спеціалізований сервісний центр вантажних автомобілів компанії Лонгран для повної заміни рідини гідропідсилювача , приводу зчеплення, доливання трансмісійних масел та інших видів технічного обслуговування. Паралельно із заміною мастила проводиться перевірка стану всіх агрегатів гідравлічної системи, встановлюються нові сальники та манжети замість зношених для усунення протікання та запобігання завозінню. Завершальною операцією є прокачування, в ході якої натисканням педалі створюється робочий тиск, а надлишки олії, що містять велику кількість бульбашок повітря, видавлюються назовні через штуцер.