Ціну уточнюйте
З кожним роком автомобілі стають все більш динамічними, відповідно зростають вимоги до ефективності гальмівної системи. Якщо колись малопотужні авто можна було без особливих проблем зупинити і простими механічними гальмами, то сьогодні без надійного вакуумного підсилювача вже ніяк не обійтися. Він працює в парі з гальмівним циліндром, який за допомогою гідравлічної системи передає зусилля на гальмівні колодки та барабани. За його працездатністю слід стежити особливо ретельно, адже від цього залежить, чи вдасться благополучно зупинитися при необхідності, а розцінки на заміну головного гальмівного циліндра доступні.
Всі сучасні автомобілі обладнуються надійною двоконтурною системою гальм, яка гарантовано спрацьовує навіть при відмові одного з контурів . Головний гальмівний циліндр у цьому випадку має дві окремі робочі камери, кожна з яких обслуговує свій гальмівний контур. При розгерметизації першого контуру другий залишиться працездатним, хоча його ефективність дещо і знизиться, але все ж таки дозволить благополучно зупинити авто, уникнувши аварії. Цю особливість слід враховувати при заміні, оскільки однокамерний циліндр застарілого типу для такої системи просто не підійде.
Для фахівця високої кваліфікації заміна ГТЦ не становить жодної складності. Зазвичай вона включає такі операції:
Ретельне дотримання технології заміни дозволяє запобігти завоздушивания гальмівної системи та зниження ефективності її функціонування.
Довірте професіоналам компанії Лонгран обслуговування гальмівної системи Вашого авто, щоб завжди бути впевненим у її надійній та безвідмовній роботі. Самостійно провести заміну несправного головного гальмівного циліндра без кваліфікованого помічника не вдасться, а після завершення необхідно провести регулювання вакуумного підсилювача і перевірити працездатність гальмівної системи. Якщо при натисканні педалі гальма вона провалюється, потрібно виконати прокачування системи для видалення повітря, що випадково потрапило, і долити до рекомендованого рівня гальмівною рідиною такого ж типу.