Ціну уточнюйте
Автоматична КПП має набагато складнішу конструкцію, ніж її механічні аналоги, і масло в ній виконує не тільки функцію мастила. Правильне його назва - ATF (Automatic Transmission Fluid), а основним призначенням є передача потоку енергії гідротрансформаторі. Крім цього, ATF відводить тепло та продукти зношування від деталей АКПП, а також сприяє зниженню тертя там, де це необхідно. Зрозуміло, кожного автовласника цікавить питання вартості заміни олії в АКПП . а також наскільки часто необхідно проводити подібну операцію, особливо коли йдеться про комерційний автотранспорт.
За твердженнями іменитих виробників трансмісійних масел, якісна ATF, що заливається на конвеєрі, розрахована на весь період експлуатації в АКПП і її заміна не є обов'язковою. Однак на практиці більшість сервісменів, враховуючи важкі умови експлуатації вантажівок, рекомендують замінювати мастило в їх агрегатах не рідше ніж через 100 000 кілометрів, а також у таких випадках :
Міняти масло в АКПП слід тільки на спеціалізованих СТО, майстри яких мають досить високу кваліфікацію.
Фахівці називають три поширені способи заміни ATF, які вибираються виходячи з конкретних умов:
М'яка заміна рекомендується з профілактичною метою і передбачає злив не більше третини від загального обсягу масла в АККП без зняття фільтра. Таку операцію повторюють кілька разів через кожні 1000 км, після чого виконують часткову заміну. Повністю викачувати за допомогою спецустановки рідина з АКПП вантажівок з пробігом понад 100 000 км слід лише в екстрених випадках - при випадковому попаданні в олію води, піску або перед ремонтом трансмісії.
Складна і дорога автоматична трансмісія вимагає професійного обслуговування - майстри СЦ Лонгран мають достатню для цього кваліфікацію і чудово розуміються на конструктивних особливостях АКПП різних виробників. Часткова заміна ATF є найбільш оптимальним способом підтримання справності трансмісії, що має досить великий пробіг. При повній заміні мастила вимиваються відкладення, що накопичилися на внутрішніх поверхнях. Велика кількість змитого бруду потрапляє в перепускні клапани, гідротрансформатор і може стати причиною передчасного виходу агрегату з ладу, тому повністю викачувати всю олію без нагальної потреби не слід.