Ціну уточнюйте
Колектор є найважливішою частиною будь-якого ДВЗ, як бензинового, і дизельного. На ньому розташована система подачі палива - карбюратор або форсунки інжектора, а всередині відбувається процес змішування парів бензину з повітрям, після чого газоповітряна суміш направляється в циліндри. Сумішоутворення регулюється за допомогою вбудованого блоку клапанів на підставі інформації, що надходить в ЕБУ від датчиків абсолютного тиску та масової витрати повітря. Як правило, демонтаж впускного колектора може бути потрібним при пробігу не менше 100...150 тисяч кілометрів для заміни прокладок або вакуумного насоса.
Найчастіше зустрічається несправність колектора - надходження кисню через негерметичні прокладки, що призводить до збіднення паливної суміші. Найбільш очевидною ознакою такої проблеми є нестабільна робота двигуна в наступних режимах:
При цьому перебої та ривки відчуваються лише в діапазоні менше 2000 об/хв, а на більш високих оборотах двигун починає працювати більш-менш нормально. Через пробиті прокладки в колектор можуть надходити масляні пари, які конденсуються на стінках.
Розцінки на монтаж-демонтаж колектора визначаються індивідуально для кожної моделі авто та залежать від трудомісткості виконуваних робіт. Щоб дістатися кріпильних болтів, зазвичай доводиться знімати не тільки декоративну кришку, але й планку з форсунками інжектора, блок дросельних клапанів, повітряний фільтр та інше навісне обладнання. Перед встановленням нової прокладки фланці колектора та посадкову площину ГБЦ слід ретельно очистити від бруду та нагару, щоб забезпечити її щільне прилягання, а на різьблення кріпильних шпильок нанести трохи сухого графітового мастила, що запобігає прикипанню гайок.
Звертайтеся до професіоналів компанії «Лонгран», щоб швидко та недорого усунути будь-які види несправностей. Для очищення колектора від нагару, олії та інших забруднень використовуються спеціальні промивні рідини, що легко розчиняють затверділий шар відкладень. У ході ремонту перевіряється також справність датчиків температури, тиску, масової витрати повітря, працездатність тандемного насоса, що створює розрідження в колекторі, приводу керування заслінками та іншими електронними компонентами. Найчастіше ремонту вони не підлягають і при виході з ладу легко замінюються новими.
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |