Ціну уточнюйте
Для нормалізації теплового режиму в системі мастила високонавантажених двигунів вантажівок передбачено масляний кулер (теплообмінник), підключений до системи охолодження. Конструктивно він являє собою пучок масляних трубок, що омиваються потоком антифризу, який відбирає у перегрітої олії зайве тепло і утилізує його в радіаторі. Найбільш поширеною причиною ремонту теплообмінників вантажівок на спеціалізованих СТО називають їхню розгерметизацію, коли охолодна рідина змішується з моторним маслом. У масляному насосі суміш збивається, утворюючи в'язку емульсію, яка забиває канали у сорочці двигуна та фільтр, провокуючи «масляне голодування».
Для прийняття рішення про ремонт або заміну масляного кулера необхідна його розбирання, що дозволяє точно оцінити стан агрегату. Несправності можуть бути наступних видів:
Заміна прокладок коштує недорого і дозволяє відремонтувати теплообмінник в стислі терміни. Пробоїни або вм'ятини на корпусі від каменів або випадкових ударів можна відремонтувати, однак у разі серйозних пошкоджень майстри рекомендують заміну деталей на нові.
Намічені проблеми з масляним кулером помітити нескладно. Зазвичай вони проявляються так:
Вартість заміни залежить від конструкції масляного кулера та обсягу робіт, які необхідно виконати для його демонтажу-монтажу. Сильно засмічені або проржавіли наскрізь масляні трубки при ремонті можна просто заглушити, проте якщо з ладу вийшло більше 10% від загальної кількості трубок, теплообмінник краще замінити.
Завітайте до спеціалізованої СТО СЦ «Лонгран» для професійного ремонту будь-яких систем вантажного автомобіля. Ігнорувати несправність масляного радіатора нераціонально, оскільки при зниженні продуктивності він не забезпечує належного охолодження мастила, що може призвести до перегріву двигуна. Ще більш небезпечна розгерметизація теплообмінника, оскільки від «олійного голодування», викликаного попаданням в олію антифризу, різко збільшується зношування вкладишів розподільного валу і колінвала, що неминуче призводить до дорогого позапланового ремонту двигуна і істотних збитків від простою вантажівки.