Ціну уточнюйте
У переважної більшості вантажних автомобілів шарніри рульового управління виконані за принципом шкворневого з'єднання з поворотними кулаками та фіксуючими пальцями. При цьому основне навантаження посідає саме шкворня, що сприяє їх прискореному зносу. У сертифікованому сервісному центрі заміна та діагностика шворнів проводиться із застосуванням спецобладнання, що дозволяє суттєво скоротити терміни ремонту та звести до мінімуму простої комерційного автотранспорту. Оскільки шкворневі пальці запресовуються в поворотний кулак з великим зусиллям, для їхнього демонтажу потрібен гідравлічний знімач, що видає не менше 25 тонн.
Як правило, ресурс шкворневих пальців становить близько 50...80 тисяч кілометрів, тому при інтенсивній експлуатації міняти їх доводиться кожні два роки. Вартість цієї процедури залежить від конструкції шарніра, а також ступеня зношування його деталей. Характерні несправності шворнів:
Радіальний люфт виникає при зношуванні втулок або опорних підшипників і виявляється шляхом вимірювання зазору між балкою мосту та поворотним кулаком, який не повинен перевищувати 0.2 мм. Осьовий люфт (у горизонтальній площині) перевіряється під час діагностики.
Стан шкворневих з'єднань контролюється під час діагностики кермового управління, яку рекомендується проводити при кожному техобслуговуванні. Однак зношування шкворнів нерідко проявляється зовнішніми ознаками, які уважному водієві зовсім не складно помітити:
Експлуатація вантажівки зі значним люфтом у шкворнях загрожує погіршенням керованості, прискореним зносом сайлент-блоків, втулок стабілізатора, ресор та рульових наконечників, тому відкладати ремонт не рекомендується.
Не заощаджуйте на власній безпеці — у сервісному центрі компанії Лонгран найвигідніші ціни на ремонт та заміну шкворнів вантажних автомобілів у столиці. Якщо під час діагностики виявлено значний люфт шкворневих пальців, проводиться демонтаж та розбирання опорних кулаків з подальшим дефектуванням їх втулок, опорних підшипників та перевіркою стану посадкових поверхонь. Зношені деталі замінюються новими з ремкомплекту, а розпресування та запресування шарнірних стрижнів проводиться за допомогою потужного гідравлічного преса, що дозволяє обійтися без нагріву балки та гарантує щільну посадку деталей.
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |