Ціну уточнюйте
Широке поширення набула перевірена часом конструкція ДВС з централізованою системою мастила, при якій всі тертьові поверхні в двигуні змащуються маслом, що подається під тиском або розбризкується на деталі. При цьому весь обсяг мастила постійно циркулює всередині двигуна по масляних каналах, а в тих місцях, де назовні виходять деталі, що обертаються, передбачені сальники, що герметизують зазор. Наприклад, у колінчастого валу є два сальники - передній поблизу шківа і задній біля маховика. Вони виконані з термостійкої гуми або силікону, а у разі зносу потрібно замінити сальник коленвала , щоб запобігти витоку масла.
Оригінальний сальник може прослужити до ста тисяч кілометрів, проте багато залежить від умов експлуатації. На термін служби впливає чимало факторів :
Заміна ущільнювальних елементів є досить трудомісткою процедурою, оскільки потребує часткового розбирання двигуна. Однак ігнорування неминучого в такому разі витоку олії швидко призведе до поломки двигуна, а ремонт буде коштувати в рази дорожче, ніж замінити зношений сальник коленвала .
Найпростіший спосіб переконатися в справності ущільнювачів - регулярно проводити огляд всіх з'єднань картера двигуна та коробки передач. Підтікання олії свідчить про необхідність заміни сальника, а по їхніх місцях можна судити про те, який ущільнювач втратив герметичність:
При виявленні будь-яких проблем у роботі Вашого авто звертайтеся до професіоналів СЦ Лонгран . Вони пропонують широкий спектр послуг з діагностики та ремонту легкового та комерційного транспорту всіх поширених моделей. Далеко не завжди зовнішні ознаки несправності точно вказують на місце її локалізації - так витоку олії в передній частині двигуна можуть відбуватися не тільки з вини сальника коленвала, але і внаслідок розгерметизації прокладки маслонасоса. Тільки добре навчені сервісмени можуть по виду мастила безпомилково визначити, звідки походить її витік і який агрегат вимагає ремонту - двигун або КПП.