Ціну уточнюйте
Всі сучасні автомобілі оснащуються стабілізаторами поперечної стійкості, що покращують керованість і запобігають « нишпоренню» легкового авто на високих швидкостях. У бюджетному варіанті встановлюється, як мінімум, лише передній стабілізатор, але найчастіше конструктори передбачають аналогічний вузол та ззаду. Обслуговування вони практично не вимагають, крім заміни пружних прокладок - втулок, що поглинають вібрацію і фіксують деталі стабілізатора в заданому положенні. Операція це проста і вартість заміни втулок стабілізатора цілком доступна для кожного автолюбителя.
Розцінка на послуги із заміни втулок стабілізатора формується з урахуванням вартості самої втулки. Вона може виготовлятися з різних матеріалів - традиційний варіант це відлита деталь з гуми, а серед любителів тюнінгу користуються великою популярністю щільні поліуретанові втулки. Незважаючи на дещо вищу ціну, вони довговічніші і краще фіксують стабілізатор, що сприятливо позначається на керованості. Брендові вироби можуть мати додаткові відбортування, канавки, припливи та інші елементи, що забезпечують щільну посадку та гарний захист від бруду, що суттєво збільшує їхній ресурс.
Для зниження витрат фахівці рекомендують міняти відразу всі пружні елементи стабілізаторів, навіть якщо деякі ще не мають зовнішніх пошкоджень. Як правило, ця операція проводиться кожні тридцять тисяч кілометрів пробігу. Основною ознакою передчасного зношування, при якому потрібно негайно звертатися на СТО, є погіршення керованості авто:
Остаточну причину несправності виявляють у ході діагностики, оскільки на керованість може вплинути знос та інші деталі підвіски.
Завітайте до сервісного центру Лонгран , спеціалісти якого надають кваліфіковані послуги з ремонту легкових та комерційних автомобілів будь-якої складності за доступними розцінками. Для правильної заміни пружних елементів стабілізаторів необхідно враховувати конструктивні особливості авто, а також вибирати якісні вироби. Дешеві втулки, зроблені з низькосортної гуми, нерідко дубіють на морозі, втрачають еластичність і починають рипіти. Позбутися скрипу досить складно - поширена рада змащувати втулки силіконовим мастилом дає лише короткочасний ефект, а частинки піску і бруду, що потрапляють у мастило, прискорюють зношування деталі і сприяють виходу її з ладу.