Ціну уточнюйте
Двигунам потужних вантажівок доводиться працювати в дуже складних умовах, багато годин без перерви, що не найкраще позначається на температурному режимі системи мастила. Внаслідок частого перегріву значно скорочується ресурс моторного масла, знижується його в'язкість, відбувається вигоряння та розкладання. Для ефективного охолодження мастила більшість виробників оснащують вантажні авто додатковим теплообмінником (масляним радіатором), у якому надлишки тепла відбираються антифризом. Цей вузол дуже надійний і вимагає лише періодичної заміни прокладок теплообмінника, які починають пропускати олію.
Як правило, проблеми з масляним кулером виникають при великому пробігу авто та є наслідком інтенсивної експлуатації. Найчастіше зустрічаються такі види несправностей:
Залежно від ступеня зносу теплообмінника приймається рішення про доцільність його ремонту — при серйозних пошкодженнях елементів, що охолоджують, через які продуктивність агрегату знижується більш ніж на 10...15%, його дешевше замінити, ніж ремонтувати.
Найпоширенішою поломкою теплообмінника є вихід з ладу прокладок, внаслідок чого моторне масло поєднується з антифризом. Попередній діагноз можна поставити за такими ознаками:
Як правило, масляний радіатор розташовується неподалік випускного колектора, внаслідок чого він часто перегрівається, прокладки пересихають, дубіють і починають пропускати воду. Якщо вчасно не усунути проблему, наслідки можуть бути дуже серйозними — до виходу з ладу вкладишів коленвала.
Звертайтесь до майстрів київського сервісного центру «Лонгран» для оперативного ремонту або заміни несправного теплообмінника. При проходженні через масляний насос моторного масла, змішаного з антифризом, утворюється густа емульсія, яка забиває фільтр і канали мастила, провокуючи падіння тиску і масляне голодування. Щоб уникнути проблем, разом із заміною прокладок необхідно ретельно промити радіатор та систему мастила для повного видалення всіх забруднень. Очищення трубок теплообмінника від накипу проводиться механічним способом - спеціальними щітками або замочуванням в соляній кислоті.