Ціну уточнюйте
Як правило, при роботі в штатних режимах двигун легкового авто не зазнає великих навантажень і перегріву моторного масла не відбувається. Однак після проведення тюнінгу установки спортивного розподільного валу мотору часто доводиться працювати на підвищених оборотах, тому для нормалізації температурного режиму в систему мастила вбудовують теплообмінник (масляний кулер). У заводських умовах подібним пристроєм часто оснащують турбовані двигуни великої потужності. Ремонт або заміна теплообмінника в Києві проводиться на спеціалізованих СТО в стислі терміни і за цілком доступними розцінками.
Найчастіше масляний кулер доводиться ремонтувати через втрату герметичності, коли через задубілу прокладку антифриз починає просочуватися всередину теплообмінника. На подібну несправність вказують такі ознаки:
Потрапляючи в масляні трубки, рідина, що охолоджує, змішується з маслом, розріджуючи його і погіршуючи змащувальні властивості. При збиванні нагрітої водомасляної суміші утворюється густа емульсія, яка налипає на стінках масляних каналів, перекриваючи їх перетин і порушуючи нормальну циркуляцію мастила.
Деякі автовласники вважають, що оскільки масляний кулер не належить до основного обладнання авто, його поломка не є критичною і з ремонтом можна не поспішати. Подібна поширена помилка може обійтися дуже дорого, оскільки олія та антифриз – речі несумісні. Внаслідок масляного голодування значно прискорюється знос коленвала, розподілу валу та інших вузлів тертя, а постійний перегрів мастила аж ніяк не покращує ситуацію. Результатом ігнорування проблеми зазвичай стає швидкий вихід із ладу двигуна та дорогий ремонт – витрати на нього багаторазово перевищують вартість заміни несправного теплообмінника.
Звертайтеся до професіоналів сервісного центру фірми «Лонгран», щоб швидко і недорого відремонтувати або повністю замінити масляний кулер, що вийшов з ладу. Крім негерметичності прокладок, при тривалому терміні експлуатації теплообмінника в ньому засмічуються брудом і покриваються накипом масляні трубки, в них можуть утворюватися тріщини та нориці. При своєчасному виявленні проблем цілі трубки можна очистити, а сильно пошкоджені - заглушити, запаявши отвори. Однак при цьому знижується продуктивність маслорадіатора, тому якщо з ладу вийшло понад 10...15% від загальної кількості трубок, його ремонт вважають недоцільним та рекомендують заміну.