Ціну уточнюйте
Стрімкий розвиток технологій зробило доступною власникам усіх сучасних вантажівок прогресивну пневмопідвіску, яка раніше вважалася атрибутом надмірно дорогих представницьських авто. Традиційні ресори, пружини й амортизатори замінили простими демпфувальними елементами — гумометаленими подушками, заповненими повітрям. Усередині за допомогою компресора створюється певний тиск, який можна змінювати залежно від завантаження та дорожніх умов, оперативно регулюючи в такий спосіб жорсткість підвіски та величину дорожнього просвіту (кліренс). І не варто боятися нововведень — обслужити пневмопідвіску в Києві можна без проблем.
Попри уявну складність, просунута повітряна підвіска європейських вантажівок працює безвідмовно за умови регулярного кваліфікованого обслуговування. Найважливішою процедурою є калібрування пневмопідвіски — більшість виробників рекомендують проводити її кожні 80 000-100 000 км, проте вітчизняні сервісмени рекомендують скорочувати регламентний пробіг удвічі та перше регулювання робити вже після 40 або 50 тисяч пробігу. Причини для цього цілком очевидні:
Повітряна підвіска, що автоматично підлаштовується під профіль дорожнього полотна та згладжує всі його нерівності — досить складна система, яка містить такі компоненти:
У процесі калібрування перевіряється справність і ефективність роботи всіх модулів, а вартість ремонту залежить від серйозності виявлених дефектів і трудомісткості робіт із їх усунення.
Звертайтеся до професіоналів столичного сервісного центру Лонгран, щоб оперативно та недорого провести калібрування пневмопідвіски вантажівки. За їхніми відгуками, найчастіше з ладу виходить поршнева система, у яку через розгерметичність починає потрапляти пил і бруд. Внаслідок витоків повітря частіше та на триваліший час вмикається компресор, що призводить до його перегрівання та прискореного зношування. Залипання контактів керівного блока може призвести до того, що компресор не вимикається навіть у разі заглушеного двигуна — у цьому разі треба негайно звернутися до кваліфікованих фахівців, щоб уникнути зламання дорогого агрегату.