Регулярне техобслуговування транспортних засобів є неодмінною умовою їх безпечної експлуатації. Особливе значення це має стосовно вантажних автомобілів і автобусів, в силу специфіки їх експлуатації, тому якщо для легковиків періодичність та склад робіт, що входять до складу ТО, визначає зазвичай виробник або регіональні дилери, то для вантажного автотранспорту види і періодичність технічного обслуговування регламентуються державними стандартами.
Для вантажівок можна виділити наступні види планових ТО:
Також багато автовиробників рекомендують проводити додаткові позапланові ТО в період обкатування нового автомобіля при пробігу близько 1 000 кілометрів.
В цілому, встановлений регламент проведення техобслуживаний мало чим відрізняється від прийнятого в інших європейських країнах і не суперечить рекомендаціям провідних світових автовиробників. Варто відзначити, що сезонне технічне обслуговування автомобіля формально не є обов'язковим і його терміни не регламентуються нормативами. Проте нехтувати даною процедурою було б дуже безвідповідально, оскільки кліматичні умови в нашій країні досить складні, тому кожні півроку вантажівка необхідно як слід підготувати до безпечної експлуатації при зміні сезону. Більше всього операцій слід виконувати восени:
Додатково у зимовий період потрібно як мінімум раз в тиждень зливати з ресиверів конденсат. Сезонне ТО проводиться навесні, менш трудомістке — часто воно обмежується заміною технічних рідин на відповідні сезону.
Що ж стосується регулярних обслуговувань, то список робіт при ТО зазвичай залежить від умов експлуатації вантажівки і його пробігу. При щоденному обслуговуванні, перш ніж випустити авто в рейс, його перевіряють на відсутність зовнішніх дефектів, тестують працездатність світлотехніки і гальмівних систем, що контролюють величину тиску повітря в шинах. При первинному ТО перевіряється кількість моторного і трансмісійного мастил, антифризу та інших технічних рідин в гідросистемах. Рульове керування, педалі зчеплення і гальма потрібно перевірити на наявність люфту і надмірно великого вільного ходу. Також під час ТО-1 здійснюється обробка основних вузлів і агрегатів відповідно до технологічної карти, розробленої виробником. Повторне техобслуговування (ТО-2) включає всі перераховані вище операції, до яких додається заміна моторного масла. Також проводиться комп'ютерна діагностика найбільш відповідальних вузлів, за результатами якої може знадобитися їх розбирання та поточний ремонт.
Спеціалізований автоцентр ЛОНГРАН пропонує послуги професіоналів з технічного обслуговування вантажних автомобілів всіх поширених в нашій країні марок. Високоякісний ремонт передбачає застосування виключно сертифікованих запасних частин, що гарантують тривалу і безвідмовну роботу відновленого агрегату. Не економте на кваліфікованому обслуговуванні — ретельна діагностика на сучасному обладнанні дозволяє своєчасно виявити ще тільки намечающиеся проблеми та усунути їх з мінімальними витратами коштів. Довірте техобслуговування свого вантажівки професіоналам СЦ ЛОНГРАН, щоб він справно служив Вам і не докучав частими поломками — послуги кваліфікованих фахівців обходяться дешевше, ніж усунення наслідків неякісного ремонту, виконаного дилетантами.