Для сучасних автомобілів характерна велика площа скління. Це сприяє покращенню оглядовості, проте в літню спеку салон занадто нагрівається, тому тонування машин киян є однією з найпопулярніших послуг. До того ж обклеювання скла плівкою не дозволяє випадковим перехожим заглядати всередину — пасажири почуваються затишніше, а випадково залишені на сидінні речі не привертають увагу зловмисників. Чим щільніше тонування, тим краще воно захищає і від сонця і від чужих поглядів, проте не слід забувати і про правила. Для бокового скла встановлено світлопропускання не менше 70% - у разі порушення цієї вимоги можуть виникнути проблеми.
Кваліфіковані тонувальники зазвичай пропонують клієнтам тільки таку плівку, яка відповідає правилам, а при самостійному її придбанні слід уважно читати характеристики, вказані на упаковці. До інших істотних параметрів тонувань відносяться:
У цьому міцність має вирішальне значення. Якісні плівки мають із зовнішнього боку особливе покриття, що добре захищає від подряпин і надовго зберігають презентабельний вигляд.
Професійне тонування машини у столиці передбачає не лише використання відповідних матеріалів, а й ретельну підготовку скла . Перед обклеюванням їх кілька разів миють і знежирюють, а плівку після зняття захисного шару обробляють мильною емульсією. Зрозуміло, що проводити тонування можна тільки в закритому приміщенні, чистому і яскраво освітленому. При наклеюванні плівки на вулиці неможливо уникнути попадання під неї пилу, води та бруду, що провокує появу згодом бульбашок, а то й повне відклеювання. В ідеалі скло бажано знімати для тонування з машини, хоча це призводить до подорожчання робіт.
Найчастіше до повного розбирання дверей не вдаються і скла тонують на місці, не знімаючи. Плівка для тонування машини вирізається за попередньо зробленим шаблоном, хоча для популярних моделей авто у продажу можна знайти готові комплекти, що вже порізані на заводі лазерним різаком. У цьому випадку процес поклейки помітно спрощується, знижується можливість помилок, а тонування акуратно приклеюється по всьому контуру скла, не відстає і не загортається при його підніманні. Потрібно тільки ретельно розгладити матеріал гумовим скребком або шпателем, а в місцях вигину попередньо прогріти для кращого прилягання.