Кошик
1 відгук

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 17.06).

Сервісні центри вантажних та легкових автомобілів ЛОНГРАН

0 (800) 35-93-76
+380 (67) 537-20-97
Сервіс Буча
+380 (50) 136-54-44
Сервіс Гайсин
+380 (67) 735-93-49
Легковий сервіс Буча

Що робити, якщо потрапило повітря в паливну систему

Що робити, якщо потрапило повітря в паливну систему

Заповітрювання паливної системи - досить поширена проблема, характерна для авто з пробігом. Повітря в паливну систему дизеля може потрапити через нещільність кришки фільтра, негерметичні прокладки ТНВД або зношені трубки. При несправності зворотного клапана, коли дизпаливо стікає в бак після вимкнення двигуна, система також поступово заповнюється повітрям, внаслідок чого завестися часом виявляється непросто, особливо після тривалої стоянки. Що ж до насоса, то він може випадково захопити повітря при критично низькому рівні пального в баку і позбутися його буде найскладніше.

Як визначити, що завозилася паливна система дизеля

У занедбаних випадках сильно завозят дизель навідріз відмовляється заводитися, причому не тільки стартером, але навіть і з буксира або штовхача. Однак присутність навіть порівняно невеликої кількості повітря уважний водій може визначити за такими ознаками:

  • нестабільна робота дизеля, провали, млявий розгін;
  • сильна вібрація, підтраювання;
  • плавають оберти на холодному двигуні;
  • згодом дизельний двигун все важче заводиться після нічної стоянки.

Зрозуміло, подібні симптоми характерні і для багатьох інших несправностей, проте починати діагностику дизеля раціонально саме з пошуку повітря в системі живлення.

Як перевіряють на СТО, чи не потрапило повітря до паливної системи

Найпростіший спосіб перевірки не вимагає навіть поїздки до сервісного центру. Якщо при тривалому прокручуванні стартером дизель не заводиться, але з труби виходить хоча б невеликий вихлоп, значить проблему потрібно шукати не в повітрі. Мікротріщини в паливних трубках можна помітити і при візуальному огляді жирних плям солярки. Працездатність ТНВД зазвичай перевіряють на СТО, запитуючи його з окремої ємності з пальним в обхід штатної системи харчування. Нерідко видалити повітря з насоса вдається через дренажний штуцер, підключений до зворотної магістралі - від'єднавши трубку, включають стартер і повітря виходить разом із невеликою кількістю дизпалива.

Чи допоможе прокачування прибрати повітря з паливної системи дизеля

Впоратися із заповітрюванням системи живлення дизеля самотужки практично неможливо. Відчутний ефект дає лише усунення причини підсмоктування з подальшим прокачуванням на професійному устаткуванні, яке є у спеціалізованому сервісному центрі. Локальне стравлювання повітря з трубок чи насоса, їх промивання у гаражних умовах тощо. є лише тимчасовим вирішенням проблеми. При цьому повітряні пробки або вода в дизпаливі можуть вивести з ладу механізм плунжерний ТНВД, тому ігнорувати несправність не варто. Для захисту системи живлення від води її варто доповнити фільтром-відстійником, не заправлятися на сумнівні АЗС і не їздити з порожнім баком, щоб насос випадково не захопив повітря.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner