Кошик
1 відгук

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 17.06).

Сервісні центри вантажних та легкових автомобілів ЛОНГРАН

0 (800) 35-93-76
+380 (67) 537-20-97
Сервіс Буча
+380 (50) 136-54-44
Сервіс Гайсин
+380 (67) 735-93-49
Легковий сервіс Буча

Як полагодиш, так і поїдеш - ТО і ремонт генератора

Як полагодиш, так і поїдеш - ТО і ремонт генератора

Для безперебійної роботи мотора як легкового авто, так і вантажівки критично важливими є дві речі - надійне надходження пального і стабільна напруга в бортовій електромережі. Нічого дивного, що досвідчені автовласники не нехтують своєчасною діагностикою та ремонтом автомобільних генераторів, а також регулярно перевіряють стан паливної системи. Адже саме генератор, а не акумулятор, як може подумати новачок, є головним джерелом енергії. У завдання АКБ входить тільки забезпечення запуску двигуна, після чого в роботу включається генератор, живлячи всіх споживачів, та й акумулятор теж попутно заряджаючи.

Від чого залежить ціна на ремонт автомобільного генератора

Витрати на ремонт електросистеми авто безпосередньо залежать від трудомісткості робіт з усунення поломок. Найпоширеніші несправності генератора:

  • механічний знос підшипників або контактних щіток;
  • ослаблення натягу, знос або обрив приводного ременя;
  • вихід з ладу обгінної муфти;
  • корозія або забруднення контактних поверхонь;
  • пробій діодного моста, замикання обмоток;
  • поломка реле-регулятора.

При цьому далеко не всі з перерахованих проблем здатні відразу перетворити авто на нерухомість. Набагато частіше нестабільна робота генератора протягом тривалого часу призводить до стрибків напруги, від чого страждає насамперед акумулятор.

Як потрібно проводити ТО і ремонт генератора

Перевіряти бортову електромережу слід комплексно, не обмежуючись одним тільки генератором або ж акумулятором. Так, через несправний реле-регулятор генератор може видавати як знижену, так і завищену напругу - в першому випадку відбувається постійний недозаряд АКБ, що знижує ресурс батареї, а надмірна (понад 15 Вольт) напруга швидко приводить акумулятор у непридатність внаслідок википання електроліту. Водночас причиною нестабільної напруги за справного генератора можуть бути окислені контактні клеми, які слід періодично очищати і змащувати.

Самостійна діагностика та ремонт автомобільних генераторів

Ремонт компонентів електросистеми сучасного авто - завдання трудомістке, що вимагає кваліфікації та відповідної технічної підготовки, тому його найкраще доручити майстрам сервісного центру "Лонгран". А ось перевірити працездатність генератора під силу кожному - для цього знадобиться лише стандартний тестер-мультиметр, яким послідовно вимірюють напругу на клемах акумулятора в таких режимах:

  • після нічної стоянки;
  • на холостому ходу відразу після пуску мотора;
  • на повністю прогрітому двигуні з увімкненими фарами, пічкою, підігрівом сидінь.

Якщо при залученні всіх електроприладів напруга не падає нижче 13 Вольт, а без навантаження не перевищує 14,5 Вольт, отже, все в нормі і можна вирушати в дорогу.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner