Проблема, чому авто не заводиться, насправді має багато причин, починаючи від банального розрядженого акумулятора та закінчуючи складнішими, наприклад, несправністю системи запалення. У цій статті буде зібрано топ-6 причин такої поведінки автомобіля та відповідь на вічне запитання: що з цим робити? Як вирішити цю проблему, щоб якнайшвидше все виправити і повернути залізного коня в рух.
Акумулятор вже старий і не може працювати так, як має. На жаль, якщо акумулятор купили давно, він може вже не підійти. Перевірити це можна швидко. Наприклад, зробивши кілька сигналів, або увімкнувши фари. Але якщо світло темне, а звук тихий, є тільки один варіант – замінити акумулятор.
Стартер зламався. Часто причини, чому машина не заводиться, саме в несправності самого стартера і тут не так просто відновити ситуацію, перебуваючи в дорозі. Однак є можливість поправити дроти та замінити реле. І в тому, і в іншому випадку це тимчасове рішення. Але для того, щоб це не повторилося в невідповідний момент, варто не затягувати і провести діагностику у майстрів. Відремонтувати усі пошкоджені деталі.
Якщо стартер справний, а акумулятор не зношений, поломку потрібно шукати в іншому місці. Тому, якщо авто не заводиться, причини цього можуть ховатися в збою системи запалювання.
Вам потрібно перевірити три елементи, які схильні до ризику поломки. Це свічки, котушки та високочастотні дроти в автомобілі. Почати можна з перевірки свічок і насамперед їх відкручують і перевіряють, оглядаючи з усіх боків. Таким чином, ви відразу побачите, наскільки добре вони виглядають і що з ними можна зробити, замінити відразу або спробувати їх полагодити.
Також бувають випадки, коли свічки нові та добрі, але просто не підходять до автомобіля. Тому запчастини завжди слід вибирати, виходячи з марки та характеристик машини.
Перевірте дроти щодо передачі струму. Адже навіть непомітний отвір в обмотці може призвести до того, що машина не заведеться. Отже потрібно розкласти дроти так, щоб було добре видно і активувати стартер. Якщо іскри немає, то з проводами все гаразд.
Котушка перевіряється в останню чергу. Але, з особливостей марки автомобіля, їх може бути одна або кілька.
Для того, щоб правильно перевірити елементи в паливній системі, потрібно поступово їх розібрати та зрозуміти, що там не так. Виходячи з компонентів паливної системи, проводиться діагностика та перевіряється від більш простих до складних деталей:
Таким чином, магістралі оглядаються суто візуально. Дивимося, чи там немає витоків. Щодо фільтрів — краще міняти їх якнайчастіше.
Потім потрібно перевіряти такі деталі:
Таким чином, розібравшись в основних причинах, стає зрозуміло, чому авто не заводиться з першого разу і як це запобігти. Потрібно пам'ятати, що краще заздалегідь стежити за системою роботи автомобіля та вчасно проходити діагностику. Також важливо самостійно помічати деякі зміни у роботі двигуна, звуках, які видає машина. Найчастіше задовго до явно помітної поломки автомобіль дає сигнали. І власникам необхідно їх помічати для того, щоб уникнути непередбачених ситуацій у дорозі.