Кошик
1 відгук

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Сервісні центри вантажних та легкових автомобілів ЛОНГРАН

0 (800) 35-93-76
+380 (67) 537-20-97
Сервіс Буча
+380 (50) 136-54-44
Сервіс Гайсин
+380 (67) 735-93-49
Легковий сервіс Буча

Ремонт генератора автомобіля та особливості капітального ремонту

Ремонт генератора автомобіля та особливості капітального ремонту

Вантажний автотранспорт має особливі умови експлуатації. Тому його регулярне техобслуговування — це запорука безпечної їзди та довготривалої роботи автотранспорту без помилок. Головна відмінність капітального ремонту та технічного обслуговування вантажівки від легковика полягає в періодичності й складі робіт, які необхідно виконати механіку. Для легковика вони визначаються виробником або регіональним дилером. Ремонт вантажного транспорту, види й періодичність його технічного обслуговування регламентуються державними стандартами.

Ремонт генератора — серця автомобіля

Генератор вантажівки чи легковика — це серце автомобіля, головний вузол електрообладнання. Виходить із ладу «серце» — і автоматично перестає працювати весь механізм машини. Генератор перетворює механічну енергію в електричну, іншими словами — змушує рухатися автомобіль. Які ознаки того, що «серце» потребує реанімації:

  • відсутність заряду акумулятора — він може розряджатися навіть після тривалої поїздки;

  • підсвічування на приладовій панелі індикаторів «батарея» або «генератор»;

  • несправність електричних приладів — вони працюють некоректно, що є ознакою зламу генератора.

Варто звернутися до СТО — фахівці виміряють вихідну напругу генератора і виконають ремонт генератора автомобіля.

Ремонт вантажного транспорту і види планових ТО

Технічне обслуговування вантажівки залежить від умов її експлуатації та пробігу. 

Розрізняють наступні види ТО.

  1. Щоденне — проводиться раз на добу на виявлення зовнішніх дефектів та тестування працездатності світлотехніки та гальмівної системи.

  2. Первинне — при пробігу до 4 тис. км. Охоплює контроль кількості моторного, трансмісійного мастила, антифризу, наявність люфту.

  3. Повторне — при пробігу до 16 тис. км. До вище перелічених робіт додається зміна моторного мастила, комп'ютерна діагностика вузлів.

  4. Сезонне технічне обслуговування — проводиться восени та весною. 

Вантажівки особливо ретельно слід перевіряти на наявність несправностей восени.

Щоб ваша вантажівка працювала безперебійно, як бджілка, регулярно виконуйте технічне обслуговування. Не варто економити, звертайтеся до механіків. Вантажне СТО — місце, куди треба щосезонно приїздити для огляду вантажівки. Ретельна діагностика дозволить своєчасно виявити та усунути поломки та несправності.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner