З плином часу конструкція автомобілів стає все складнішою, а їхня система електрообладнання — все більш розвиненою та багаторівневою, що потребує від майстра-автоелектрика дуже високого рівня кваліфікації. Це сто років тому вся його робота складалася з підкручування ослаблених контактних клем або заміни пошкодженої проводки. Сучасний же спеціаліст повинен відмінно володіти різноманітним діагностичним обладнанням та добре розумітися в електричних схемах різних моделей авто. Для цього кожний професійний діагност автоелектрик в Києві чи іншому великому місті регулярно проходить стажування, підвищення кваліфікації, щоб бути в курсі всіх новітніх технологій — без цього вже практично неможливо якісно відремонтувати сучасний автомобіль. А дилетантське втручання у складну електрику може створити чимало проблем — від повного виходу системи з ладу до пожежі, тому ремонтувати машину слід тільки у професіональних сервісних центрах та СТО.
Як і в випадку ремонту двигуна чи підвіски, для ефективного пошуку проблем в електросистемі авто у перше чергу проводиться діагностика. Але при цьому треба мати на увазі, що електрообладнання включає багато різних вузлів та агрегатів, які не зосереджені в одному місці, а розкидані по всьому моторному відсіку, тому для пошуку неполадок треба ретельно перевіряти усі його складові:
Тільки комплексний підхід дає можливість точно визначити та локалізувати місце несправності. Електросистема є складною та капризною, тому одні й ті ж симптоми можуть вказувати на проблеми в зовсім різних її частинах. Професійний автоелектрик ніколи не робить поспішних висновків, а ретельно перевіряє весь ланцюжок, щоб бути впевненим у кінцевому «діагнозі».
Візьмемо для прикладу дуже розповсюджену ситуацію, коли авто зранку не бажає «прокидатися» та не виявляє жодних «ознак життя». Більшість автолюбителів звинувачують у цьому розряджений акумулятор і часто виявляються правими. Але якщо перевірка показує, що батарея у повному порядку, треба шукати інші причини, серед яких можуть бути:
Що ж стосується акумулятора, то причиною його швидкої розрядки далеко не завжди може бути несправність самої батареї. Якщо десь пошкоджена ізоляція дротів, відбувається виток струму — не настільки великий, щоб перегоріли запобіжники, але цілком достатній, щоб за ніч «посадити» АКБ. А може проблема і в генераторі, у якого зносилися контактні щітки чи підшипники та через це він не видає достатню напругу для зарядки.
Таким чином, намагатися самостійно ремонтувати електрику — справа цілком безглузда та навіть і небезпечна. Краще позвати на допомогу кваліфікованих автоелектриків СЦ Лонгран, які добре розуміються на ремонті електрообладнання автомобілів усіх популярних в нас брендів. Розв'язання складних питань це справа професіоналів, які належним чином до цього підготовлені й точно знають, що треба робити, щоб швидко та ефективно ліквідувати будь-які несправності.